همکاری با ما

قرارداد همکاری

 

ماده یک (1) - تعاریف

- سایت: سایت کاریسان، پایگاه معرفی مشاغل و توسعه کسب و کار در ایران است.

- سایت: پایگاه اینترنتی رسمی کاریسان به آدرس: www.karisan.ir

- فرم همکاری: فرمی است به منظور دریافت اطلاعات شخصی افرادی که مایل به همکاری با طرح بازاریابی کاریسان می باشند.

- بازاریاب: شخصیتی است که با پر نمودن فرم ثبت نام موجود در سایت کاریسان موافقت خود را با قوانین و مقررات سایت اعلام کرده است و قصد بازاریابی را دارد، که این شخص را کاریسان درصورت تایید به عنوان بازاریاب می پذیرد.

- مشتری: به کسی گفته می شود که مایل است شغل و یا آگهی خود را برای بازدید عمومی در سایت مننتر و تبلیغ نماید.

- کد کاربری: کدی است که کاریسان پس از قبول تقاضای همکاری یک شخص به عنوان بازاریاب به وی اعطا میکند. شناسه یک شماره منحصر به فرد برای هر بازاریاب است که برای شناسایی آن همکار در طرح فروش استفاده می­شود.

- دفتر کار اینترنتی: منظور محیطی است مجازی در پایگاه اینترنتی کاریسان که توسط کاریسان به هر متقاضی همکاری که تقاضای همکاری وی توسط کاریسان پذیرفته باشد اختصاص می­یابد تا بتواند از طریق شناسه و رمز عبور خود به آن دست یابد و تمامی فعالیت ها و امور مالی خود را کنترل و مدیریت نماید.

 

ماده دو (2)- قوانین مربوط به دریافت و پرداخت وجه

الف: روش دریافت وجه از مشتری، بصورت نقدی می­باشد؛ و بازاریاب موظف است بعد از دریافت وجه، رسید آن را امضا نموده و به وی تحویل دهد.

ب: بازاریاب موظف است بلافاصله پس از دریافت نقدی وجه از مشتری، از طریق کد کاربری خود، وارد سایت شده و شغل و یا آگهی مورد نظر را در سامانه ثبت نماید.

ج: بازاریاب بدون داشتن امتیاز لازم و یا رمز دوم اینرنتی حساب جهت پرداخت آنلاین در سایت کاریسان، اجازه دریافت هزینه ثبت شغل و یا آگهی از مشتری را ندارد.

د: زمان ثبت نهایی شغل و آگهی تبلیغاتی حداقل 8 ساعت کاری و حداکثر ظرف مدت 24 ساعت پس از ثبت توسط بازاریاب خواهد بود.

- بازاریاب باید هنگام ثبت شغل و یا آگهی، مشخصات آن را صحیح و به طور کامل پر نماید و قبل از ثبت و ارسال نهایی، مطالب را به مشتری نشان دهد. بدیهی است درصورت ورود اطلاعات ناقص یا نادرست، سفارش کاربر قابل پیگیری و تایید نخواهد بود.

 

ماده سه (3)- حقوق و مقررات مربوط به بازاریابان

شرایط عمومی متقاضیان همکاری:

1- بالغ و دارای 18 سال کامل.

2- در هنگام آغاز به کار و در طول مدت کار ممنوع المعامله نباشد.

3- دارای صلاحیت های عمومی برای کار باشد.

4- کارمند رسمی کاریسان نباشد.

- هر بازاریاب فقط حق معرفی امکانات و خدمات کاریسان را دارد.

- فعالیت در کاریسان ‌منوط به انعقاد قرارداد کتبی با کاریسان است. بازاریاب بعد از ثبت نام اولیه و دریافت کد کاربری باید نسخه اصلی قرارداد خود را از ایمیل خود دریافت و پرینت گرفته و سپس قرارداد خود را امضا نموده و طی مدت 3 روز به آدرس کاریسان ارسال نماید.

- برای بازاریاب هیچگونه محدودیت جغرافیایی بابت فعالیت و معرفی کاریسان وجود ندارد، مگر آنکه کاریسان شرایط خاصی بابت خدمات در مکانی را اعلام نماید.

- انجام بازاریابی کاریسان در محیط های اداری، نظامی، آموزشی و فرهنگی ممنوع بوده و در صورت انجام عملیات فروش، کاریسان هیچگونه مسئولیتی در این مورد نداشته و کلیه مسئولیت ها و عواقب این کار به عهده بازاریاب می باشد.

- هرگونه هزینه ای که بازاریاب در جهت بازاریابی خدمات کاریسان انجام دهد به عهده وی می باشد و کاریسان هیچگونه هزینه ای در این خصوص متقبل نمی شود.

- بازاریاب فقط به عنوان بازاریاب مستقل برای کاریسان بازاریابی می کند و کارمند کاریسان نیست. لذا بازاریاب نمیتواند ادعایی مبنی بر مخارج، بیمه اجباری، بیمه بیکاری حقوق ثابت، پاداش یا عیدی و سنوات از کاریسان بکند.

- بازاریاب نباید ادعا کند که در استخدام کاریسان است.

- بازاریاب هیچ وکالتی از طرف کاریسان ندارد. یعنی نمی­تواند در رابطه با مذاکرات و عقد قراردادها خود را نماینده­ی کاریسان اعلام نماید. در صورت نیاز به انجام اموری از این دست، می­بایست از قبل مراتب را به مسئولین کاریسان گزارش دهد تا در صورت صلاحدید و لزوم، در آن مورد خاص برای وی مجوز رسمی صادر شود.

- بازاریاب حق ندارد هیچ گونه قراردادی را از طرف کاریسان با هر شخص حقوقی و یا حقیقی امضاء نماید.

- بازاریاب حق ندارد نسبت به دایر کردن نمایندگی بدون داشتن مدرک قانونی از کاریسان اقدام نماید.

- هیچ شخص حقیقی نمی تواند با عنوان نام مستعار در کاریسان بازاریابی کند.

- استفاده از عناوین مستعار، غیر حقیقی، ناقص و نیز ذکر هر گونه شرح فعالیت برای کاریسان، به جز مواردی که در اساسنامه ی آن ذکر شده است ممنوع است.

- کاریسان هیچ مسئولیتی در قبال ادعاهای واهی بازاریابان ندارد و حق اقامه دعوی نسبت به ادعاهای مطروحه را برای خود محفوظ می داند.

- بازاریاب موظف است در حین همکاری با کاریسان با پوشش کاملا مطابق با قوانین جمهوری اسلامی ایران ظاهر شود و در صورت تناقض، کاریسان از ادامه همکاری وی با کاریسان جلوگیری می­نماید.

- هر بازاریاب موظف است پس از ویزیت مشتری، و موافقت وی با ثبت شغل و یا آگهی، فرآیند دریافت هزینه از مشتری، ثبت مشخصات شغل و آگهی و همچنین پرداخت هزینه به حساب کاریسان را در همان محل و در حضور مشتری انجام دهد. لذا در صورت گزارشی مبنی بر دریافت هزینه از مشتری و عدم ثبت شغل وی و ی تاخیر در واریز ان هزینه به حساب کاریسان، بلافاصله نسبت به مسدود کردن شناسه بازاریاب اقدام و وی را به مراجع ذیصلاح معرفی مینماید.

- در کاریسان هیچ گونه حق عضویت یا هر گونه وجهی برای آغاز بازاریابی دریافت نمی شود و هر شخص میتواند کاملا رایگان و تنها به عنوان بازاریاب مشغول به فعالیت و کسب درآمد شود.

- در کاریسان هیچکس مجبور به خرید امتیاز نیست، یک بازاریاب بدون خرید امتیاز می تواند به عنوان بازاریاب مشغول به فعالیت و کسب درآمد شود.

- هر بازاریاب می‌تواند تنها یک دفترکار اینترنتی، جهت فروش کالاهای کاریسان در اختیار داشته باشد.

- جهت دسترسی به دفتر کار اینترنتی، هر شخص رمز عبوری را برای خود انتخاب می نماید که حفاظت آن بر عهده خود شخص می‌باشد و کاریسان در رابطه با هر گونه عواقب ناشی از عدم رعایت این بند هیچ مسئولیتی ندارد.

- متقاضیان همکاری و بازاریابان می باید اطلاعات شخصی (نام، نام خانوادگی،کد ملی، آدرس، کدپستی و ...) خود را هنگام ثبت نام بررسی نمایند تا از هرگونه خطای احتمالی جلوگیری کنند. درج اطلاعات نادرست منجر به عدم پرداخت حق العمل و تعقیب شخص متخلف به عنوان کلاه بردارخواهد شد.

- کلیه افرادی که متقاضی بازاریابی در کاریسان می باشند می بایست پس از ثبت نام، عکس پرسنلی و تصویر کارت ملی خود را برای کاریسان ارسال نمایند. بدیهی است پس از بررسی و تطبیق کارت ملی با مشخصات ثبت در سایت، بازاریاب صلاحیت کار پیدا می کند. در صورت عدم ارسال، ثبت نام وی کأن لم یکن تلقی شده و دفتر کار اینترنتی وی حذف می گردد.

- چنان چه هر بازاریاب یا متقاضی همکاری سعی در رسوخ یا دخالت در پایگاه اطلاعاتی یا هر بخشی از سیستم کامپیوتری کاریسان (سخت­افزار یا نرم­افزار) نماید، حق فروشندگی وی بدون در نظر گرفتن اختیاراتش فورا" لغو می گردد و باید تمامی خسارات وارده به کاریسان را در این رابطه متقبل گردد.

- کاریسان بعد از بررسی تقاضای متقاضیان همکاری، بر مبنای اهداف، حقوق و قوانین خود حق قبول و یا رد پیشنهاد آن را برای خود محفوظ می دارد.

- بازاریاب حق ندارد در هیچ سایت دیگر تحت هر عنوان فعالیت نماید.

- بازاریاب متعهد است که کلیه شرایط و مقررات کاریسان را مطالعه نموده و مطلع گردد و به طور کلی نسبت به جمیع قوانین و امورکار اطلاعات کافی داشته و سپس اقدام به فعالیت نماید، لذا بعداً به هیچ عنوان حق ندارد ادعا و یا مطالبه ای که ناشی از عدم اطلاع باشد بنماید.

- در صورت عدم رعایت هر یک از بند های فوق، کاریسان مجاز است تا به صورت یک جانبه همکاری خود را با فرد متخلف فسخ نماید.

 

ماده چهار (4): پرداخت حق الزحمه و پورسانت

- هر بازاریاب از دو طریق میتواند با کاریسان همکاری داشته باشد؛ یکی از طریق ثبت مشاغل و دیگری از طریق جذب آگهیهای تبلیغاتی.
- هر بازاریاب جهت واجد صلاحیت شدن دریافت حق الزحمه ماهانه خود، باید هر روز حداقل 6 شغل و یا ماهانه 150 شغل را به ثبت برساند. در غیر اینصورت بازاریاب غیرفعال بوده و فقط پورسانت بابت ثبت مشاغل و آگهی را به میزان 20% دریافت میکند.
- به بازاریاب هایی که 150 شغل موظفی خود را در طول یک ماه ثبت نمایند، مبلغ یک میلیون ریال نیز بعنوان ایاب و ذهاب پرداخت می شود.
- با هدف ایجاد انگیزه بیشتر در بازاریابان، هر بازاریابی که در طول یک ماه، بیش از 150 شغل را به ثبت برساند، پاداش ثبت مشاغل مازاد را به نحو زیر دریافت میکند:
الف: 50 ثبت شغل مازاد در ماه، پاداش به مبلغ 300 هزار تومان.
ب: 100 ثبت شغل مازاد در ماه، پاداش به مبلغ 700 هزار تومان.
ج: 150 ثبت شغل مازاد در ماه، پاداش به مبلغ 1 میلیون و 200 هزار تومان.
د: 200 ثبت شغل مازاد در ماه، پاداش به مبلغ 1 میلیون و 800 هزار تومان.

ه: ثبت 250 شغل مازاد در ماه، پاداش به مبلغ 2 میلیون و 500 هزار تومان.

و: ثبت 300 شغل مازاد در ماه، پاداش به مبلغ 3 میلیون و 300 هزار تومان. 

ح: تعداد ثبتهایی که مابین میزان ثبت های فوق الذکر باشد، به حساب ماه بعد منتقل می شود. به عنوان مثال، اگر بازاریابی تعداد 130 شغل مازاد را ثبت نمود، بابت 100 شغل مازاد، 700 هزار تومان دریافت می نماید، و 30 شغل مازاد نیز به حساب ماه بعد وی منتقل می شود.

- بازاریاب هایی که در دو ماه پیوسته، نتوانند 150 شغل موظفی خود را ثبت نمایند، برابر قوانین کاریسان از چرخه همکاری با کاریسان بیرون می روند.
- به هر بازاریاب، بابت آگهی های تبلیغاتی 35% پورسانت پرداخت میگردد.
- هر بازاریاب جهت دریافت حق الزحمه و پورسانت ملزم به ارائه شماره حساب فقط به نام خود می باشد.
- همه پرداخت ها و دریافت ها از طریق کارت های بانک ملت صورت می پذیرد.
- کاریسان متعهد می گردد حق الزحمه و کلیه پورسانت های هر بازاریاب را فقط به حساب بانکی شخصی بازاریاب، تا پایان 5 روز اول کاری هر ماه شمسی به صورت نقدی واریز نموده و در دفتر کار اینترنتی وی در وب سایت کاریسان، اعلام نماید.
- چنانچه پورسانت بازاریاب در موعد مقرر پرداخت نگردد، وی باید با ارسال پرینت بانکی از طریق دفتر کار اینترنتی خود (قسمت پشتیبانی) به واحد مالی کاریسان موضوع را پیگیری نموده و در صورت صحت موضوع، پورسانت خود را دریافت نماید.
- چنانچه بازاریابی در مورد مبلغ پورسانت دریافتی خود شبهه یا تردیدی داشت می تواند درخواست خود را به همراه توضیحات کامل موضوع از طریق دفتر کار اینترنتی خود (قسمت پشتیبانی) ارسال نموده و چنانچه موضوع مطروحه صحت داشت، مابه التفاوت مبلغ پورسانت به حساب وی واریز می گردد.

 

 

ماده پنج (5) - تمدید، انتقال، تعلیق و لغو دفتر کار اینترنتی

- بازاریاب می­توانید در هر زمان عضویت خود را در کاریسان لغو نماید و درخواست حذف دفتر کار اینترنتی و کد کاربری خود را نماید. در این حالت کاریسان با پرداخت کلیه پورسانت های متعلقه جایگاه وی را حذف خواهد کرد. بازاریاب می تواند با ورود به بخش "لغو قرارداد بازاریابی" در دفتر کاری اینترنتی خود و پر کردن فرم مربوطه انصراف و حذف خود را انجام دهد. همچنین بازاریاب می بایست کارت شناسایی خود را به کاریسان عودت نماید.

- اگر مدت همکاری بازاریاب و کاریسان کمتر از 60 روز کاری ‌باشد، در همان لحظه رابطه قراردادی بازاریاب با کاریسان قطع و می‌تواند با ثبت نام در شرکت دیگری به فعالیت در آن بپردازد.

- اگر مدت همکاری با کاریسان بیش از 60 روز باشد، دفتر کار اینترنتی به مدت 15 روز کاری حذف نمی‌شود و بازاریاب نمی تواند در شرکت دیگری ثبت نام کند. بعد از 15 روز بازاریاب می‌تواند در هر شرکت دیگری ثبت نام کرده و فعالیت نماید.

- چنانچه بازاریاب پس از انصراف و حذف دفتر کار اینترنتی و کد کاربری، قصد همکاری مجدد با کاریسان را داشته باشد، در طی 15 روز کاری بعد از انصراف می‌تواند مجدداً از طریق ورود به دفتر کار اینترنتی و انتخاب گزینه لغو انصراف بدون انجام ثبت نام مجدد، به ادامه همکاری با کاریسان بپردازد.

- ثبت یک دفتر کار اینترنتی به نام دو یا چند نفر به عنوان شریک یا هر عنوان دیگری به هیچ عنوان امکان پذیر نبوده و کاریسان هیچ گونه مسئولیتی در مورد عواقب این کار را نمی­پذیرد. بدیهی است کاریسان فقط شخص بازاریابی را که مشخصات وی در دفتر کار اینترنتی ثبت شده را به رسمیت می­شناسد.

- انتقال جایگاه به اقوام درجه اول شامل: فرزند، همسر، پدر، مادر، خواهر، برادر با لحاظ ملزومات قانونی تنها در صورت گذشت 6 ماه از ثبت نام مجاز است. متقاضیان این انتقال می بایست درخواست رسمی و کتبی خود را از طریق دفتر کار اینترنتی خود به کاریسان ارائه نمایند و پس از موافقت کاریسان، جایگاه منتقل خواهد گردید.

- بازاریاب تنها می تواند بستگان نسبی و سببی درجه 1 خود را به عنوان وارث معرفی نماید.

- کاریسان متعهد می گردد که در صورت فوت بازاریاب، کلیه حق و حقوق وی رابه وارث قانونی وی، پرداخت نماید و در صورتی که بازاریاب وارث قانونی نداشته باشد،کلیه حق وحقوق بازاریاب به حسابهای خیریه از طرف وی واریز می گردد.

- کاریسان انتقال جایگاه و منافع حاصل از آن را به وارث تا زمانی که وی گواهی انحصار وراثت را ارسال نکند، به رسمیت نمی شناسد و نمی پذیرد.

- پس از دریافت گواهی انحصار وراثت و فرم ثبت نام توسط کاریسان، وارث می تواند جایگاه شخص سابق و کلیه منافع منتج از آن را دریافت کند و وی متعهد به رعایت شرایط قرارداد و قوانین و مقررات بوده و موظف به انجام وظایف عضو سابق است.

- بازاریاب می بایست به کاریسان وفادار بوده و نباید اطلاعاتی را بر ضد کاریسان چه شفاهی و چه کتبی منتشر کند. در صورت وجود هرگونه هتک حرمت و افترا از جانب بازاریاب، کاریسان می تواند قرارداد بازاریابی وی را به صورت یکطرفه لغو نماید.

- چنانچه بازاریاب از نظر مراجع قانونی، یک فرد ممنوع المعامله و یا تحت پیگرد باشد، هر زمان که کاریسان از این موضوع مطلع گردد، قرار داد را به صورت یک طرفه فسخ می­نماید و دفتر کار اینترنتی وی تعلیق می گردد.

- هر بازاریاب که هیچ ثبت شغل و یا اگهی نداشته باشد، به عنوان بازاریاب غیر فعال در نظر گرفته شده و دفتر کار اینترنتی ایشان حذف می شود و کاریسان هیچگونه مسئولیتی درباره آن بازاریاب نخواهد داشت. در صورت نداشتن عذر موجه قانونی (فوت اقوام درجه یک، حوادث غیرمترقبه مانند: زلزله، بیماری و از کارافتادگی بر اثر حادثه) موارد ذکر شده به تحقق می پیوندد.

- بازاریاب حق ندارد پس از دریافت وجه از مشتری جهت ثبت شغل وی، واریز آن هزینه به حساب کاریسان را به تاخیر بیندازد؛ واریز به حساب کاریسان، حداکثر نیم ساعت باید پس از دریافت وجه از مشتری و در همان محل انجام شود. در صورت چنین تخلفی کد کاربری لغو و اقدامات قانونی علیه وی صورت می پذیرد.

- هر گونه اغتشاش، فعالیت سیاسی و عدم رعایت قوانین جمهوری اسلامی ایران در کاریسان ممنوع بوده و در صورت مشاهده رعایت نکردن قوانین کد کاربری لغو و از حضور وی در کاریسان و نمایندگی های کاریسان برای مادام العمر جلوگیری به عمل خواهد آمد.

ماده شش (6) تبلیغات و اطلاع رسانی

- اطلاع رسانی­های کاریسان فقط از طریق سایت رسمی کاریسان (www.karisan.ir) صورت می­پذیرد.

- انجام هرگونه تبلیغ، اطلاع رسانی، مصاحبه به هر صورت اعم از مطبوعاتی، اینترنتی (سایت ها و وبلاگ ها، انجمن های گفتگو و سایر موارد) رادیو و تلویزیونی، نصب پوستر و بیلبورد ، توزیع تراکت و بروشور، برگزاری همایش عمومی و... بدون دریافت موافقت قبلی و مجوز کتبی از کاریسان ممنوع است. همچنین برای استفاده از نام و آرم تجاری کاریسان جهت انجام موارد فوق به مجوز کتبی جداگانه از کاریسان (کمیته آموزش و پشتیبانی) نیاز است.

- نام کاریسان، آرم تجاری، بروشور، کاتالوگ، جزوات آموزشی، منابع و متون، منابع سمعی و بصری و یا سایر منابع، تحت حمایت قانون مولف بوده و حقوق تولید، نشر و مالکیت آن برای کاریسان در سراسر جهان محفوظ است.

- عواقب هرگونه سوء استفاده و دخل و تصرف در جزوات آموزشی متوجه شخص خاطی می­باشد و کاریسان هیچگونه مسوولیتی در این خصوص نخواهد داشت.

- کلیه اطلاعات کاری کاریسان با کارگزاران، واسطه­ها، بازاریابان، مشتری­ها و همکاران خود محرمانه است. در دسترس قراردادن این گونه اطلاعات در حیطه اختیارات کاریسان است.

- تمامی اطلاعات مربوط به خدمات (نوع، ابعاد، تصاویر، قیمت ...) به طور کامل و صحیح در داخل وب سایت کاریسان (www.karisan.ir) درج شده است.

- کاریسان متعهد می شود که به طور منظم بازاریاب را در جریان اطلاعات ضروری و تغییرات کمی و کیفی خدمات کاریسان قرار دهد.

- استفاده از هرزنامه ها (ارسال ایمیل به کسانی که مایل به دریافتش نیستند) و سیستم های خودکار شماره گیری تلفن ممنوع است. تخلف از این ماده، تخلف از قوانین و مقررات به شمار آمده و منجر به حکم تعلیق یا لغو فوری عضویت شخص متخلف می شود.

- بازاریابان به هیچ عنوان حق ساخت و استفاده از هر گونه مهری که نام و لوگوی کاریسان یا شماره تلفن یا آدرس یکی از دفاتر کاریسان در آن باشد را ندارند.

 

ماده هفت (7) - رسیدگی به نارضایتی

- هر یک از مشتریان، خریداران و بازاریابان جهت درج نارضایتی در ابتدا می‌بایست مشکل خود را از طریق سایت کاریسان که مرتبط با موضوع نارضایتی است مطرح کنند تا نماینده کاریسان (مدیر بازرسی) طبق برنامه زمانبندی مشخص رسیدگی و مورد را حل و فصل نماید.

- بازاریاب موظف است ضمن مطالعه این قوانین و مقررات، از مقررات و شرایط عمومی بازاریابی کار با کاریسان آگاه گردد. پس از آغاز فعالیت بازاریاب، هیچ ادعا و مطالبه ای که ناشی از جهل به قوانین باشد، برای کاریسان مسموع و قابل پذیرش نمی باشد.

- در صورت عدم رعایت هر یک از قوانین و مقررات کاریسان و سایر الزامات مربوطه، تصمیمات قانونی کاریسان بسته به نوع و دفعات تکرار آن از سوی بازاریاب، به شرح ذیل اعمال می گردد:

الف: اخطار کتبی که از طریق دفتر کار اینترنتی بازاریاب به وی ابلاغ می شود.

ب: اخطار کتبی به صورت حضوری با اخذ تعهد از بازاریاب.

ج: تعلیق جایگاه بازاریاب به مدت معین بر اساس آئین نامه اضباطی کاریسان.

د: لغو دائم جایگاه نماینده فروش و حذف نمودن کد کاربری وی.

 

ماده هشت (8) - شرایط عمومی

- کاریسان تعهدی نسبت به پرداخت خسارات مستقیم یا غیرمستقیم ناشی از تخلف بازاریابان به خریداران را ندارد. موارد تخلف شامل موضوعات ذیل می‌باشد:

الف: اطلاع رسانی نادرست درباره خدمات کاریسان که باعث اغفال خریداران گردد.

ب: هر گونه اهمال در تهیه اطلاعات لازم و معرفی و ارائه ی موارد آموزشی و پشتیبانی.

ج: انتساب القاب دولتی ویا غیردولتی کاذب به مدیران کاریسان در هنگام بازاریابی کالاها و خدمات کاریسان.

د: کلیه موارد مربوط به گران فروشی و کم فروشی.

ه: هر گونه تخطی از مفاد قرارداد.

- قانون فورس ماژور و حوادث غیر مترقبه برای کاریسان برقرار است و پس از برطرف شدن عواقب حادثه و راه اندازی رسمی کار موافقت نامه پا برجا خواهد بود و در غیر این صورت کم لن یکن است و هیچ دیونی بر عهده کاریسان نیست.

- کلیه مفاد این موافقت نامه و توضیحات آن طبق مواد 10 و 190 قانون مدنی تنظیم گردیده است و میان کاریسان و کلیه همکاران و خریداران، جاری و لازم الاجرا است و هرگونه تخطی از آن طبق قوانین حقوق تجارت الکترونیک، قانون مدنی جمهوری اسلامی ایران و ضوابط ومقررات کاریسان رسیدگی خواهد شد.