کاریسان  -  پایگاه جامع اطلاعات مشاغل و کسب و کارهای ایران
کاریسان  -  پایگاه جامع اطلاعات مشاغل و کسب و کارهای ایران

تاریخچه کاریسان

کاریسان فعالیت خود را از سال ۱۳۹۵ و با هدف ارائه بستری برای معرفی مشاغل در ایران شروع کرد. برند کاریسان امروز تحت مالکیت موسسه «تحقیقات و توسعه معاصر» فعالیت می‌کند. این موسسه در سال ۱۳۹۰ و با هدف سازمان‌دهی و توسعه بهتر خدمات فرهنگی اجتماعی راه‌اندازی شد و در دسته موسسات نوآور قرار گرفت. خدمات ثبت و معرفی کاریسان در تمامی پلتفرم‌های پرطرفدار اعم از اندروید، iOS و وب در دسترس کاربران قرار دارد. اپلیکیشن اندرویدی کاریسان در حال حاضر بیشترین آمار دانلود و نصب را در کشور در بین شرکت‌های حوزه شغلی دارد.
خدمات انتشار و جست‌وجوی مشاغل در کاریسان درحال‌حاضر در ۳۱ استان کشور در اختیار کاربران قرار دارد. مشاغل در دسته‌های متنوعی از املاک، وسایل نقلیه، لوازم الکترونیکی و خانگی، تا خدمات کسب‌وکار و سرگرمی منتشر می‌شوند. کاریسان در راستای کارآمدی بیشتر و ارائه خدمات به کسب‌وکارها، با ایجاد تغییراتی، سرویس‌هایی اختصاصی را برای کسب‌وکارهای فعال در پلتفرم خود راه‌اندازی کرد تا صاحبان مشاغل، با سرعت و آسودگی بیشتری فرآیند فروش کالا و خدمات خود را در صفحه‌های اختصاصی انجام دهند. صاحبان مشاغل می‌توانند روی کاریسان صاحب شعبه‌ای آنلاین و اختصاصی شوند و به مجموعه مشتریان چند ده میلیونی کاریسان دسترسی داشته باشند.

نکته مهم:
رعایت کلیه قوانین عمومی و عرف در کشور ( مانند موارد زیر) جهت تایید آگهی لازم است.
آگهی نباید موجب توهین به ادیان رسمی کشور، آداب، رسوم، قومیت ها، لهجه ها و گویش های مختلف شود.
در آگهی یک کالا و یا خدمات خاص نباید تلویحاً و تصریحاً کالا و یا خدمات مشابه دیگر نفی شود.
آگهی نباید تولیدات داخلی را بی ارزش نماید.
در آگهی شغلی نباید از تصویر زنان و یا کودکان استفاده ابزاری شده باشد.

تذکرات:

ضمن تشکر از انتخاب کاریسان، خواهشمند است قبل از تماس یا ارسال پیام به نکات زیر توجه فرمایید:
– سایت کاریسان تنها نمایش دهنده آگهی های شغلی کاربران سایت می‌باشد، بنابراین جهت ارتباط با آگهی دهنده از تلفن و ایمیلی که در هر آگهی شغلی درج می شود، استفاده نمایید.
– چنانچه در بین آگهی های شغلی کاریسان موردی مشاهده کردید که با قوانین درج آگهی مغایرت داشت، لطفا مشخصات آن را از طریق ایمیل، به ما اطلاع دهید.
– محتوای هیچ یک از آگهی های شغلی مورد تایید رسمی کاریسان نمی باشد، بنابراین قبل از انجام هر گونه معامله و یا ارسال وجه به حساب مشاغل، دقت لازم را داشته باشید.

-. سایت کاریسان صرفاً نمایش دهنده آگهی‌های شغلی صاحبان مشاغل می‌باشد؛
بنابراین خواهشمند است، در صورتی که یک آگهی شغلی نظر شما را جلب کرده و یا در مورد آن پرسشی دارید، به صورت مستقیم با صاحب آن کسب و کار تماس بگیرید؛ آدرس ایمیل و تلفن صاحبان مشاغل عمدتاً در متن آگهی شغلی موجود است، که می‌تواند پل ارتباطی شما با صاحب کسب و کار مورد نظرتان باشد.
همانطور که شما برای خرید هر چیزی که در روزنامه آگهی شده است، با دفتر روزنامه تماس نمی‌گیرید، ما نیز به دلیل حجم بالای آگهی مشاغل، از پاسخ به پرسش های شما در مورد محتوای آگهی‌های شغلی و یا سوالات حرفه و تخصص مربوطه معذوریم.
-. برای درج آگهی شغلی در کاریسان، ابتدا ثبت‌نام کنید. پس از ثبت‌نام تنها در یک مرحله و به راحتی می‌توانید آگهی شغلی خود را ارسال و در هر زمان که لازم بود، ویرایش کنید.
با توجه به موضوع فوق، چنانچه آگهی خود را در قسمت تماس با ما ارسال کنید، در سایت درج نخواهد شد.
-. تمامی آگهی‌های شغلی پس از ثبت در سایت لازم است به تایید تیم فنی و پشتیبانی برسد. درصورتی که معرفی شغل شما تایید نشده است، خواهشمند است قبل از طرح این موضوع، قوانین سایت را مطالعه فرمایید و آن را در ثبت شغل خود رعایت کنید.
-. جهت معرفی شغل و کسب و کار خود در بخش مشاغل ویژه، لطفا بخش مرتبط با تعرفه تبلیغات مشاغل را مطالعه فرمایید.
-. از پاسخ به پرسش های تخصصی شما در مورد طراحی وب و برنامه‌نویسی سایت معذوریم.

امتیاز ما

با کاریسان، شغل خود را بطور رایگان در نشریه «صبح شهر» تبلیغ کنید؛ بدون داشتن سایت پر هزینه، از امکانات یک سایت برخوردار شوید؛ نشانی و مشخصات شغل و کسب و کار خودتان را با دیگران به اشتراک بگذارید؛ در صفحه اول جستجوی گوگل دیده شوید؛ همیشه در دسترس مشتریان خود باشید و در اینترنت صاحب صفحه شخصی مخصوص کسب‌ و کارتان شوید.
کاریسان به شما کمک می کند تا لوگو، لوگوتایپ، لوگوموشن و ست اداری مخصوص به خود را داشته باشید.

 

کاریسان : چشم انداز و هدف

کاریسان یک تیم حرفه ای و خلاق است که با در کنار هم قرار گرفتن افرادی متخصص در حوزه کسب و کار، سرمایه گذاری، کارآفرینی، شتاب دهندگی، تبلیغات شغلی، برندینگ، مهندسی بازار و دیجیتال مارکتینگ بوجود آمده است. هدف اصلی کاریسان، معرفی و اتصال آسان و سریع هم وطنان به صاحبان مشاغل و بالعکس است؛ از این رو نیز کاریسان، بزرگترین پایگاه داده های مشاغل و کسب و کارهای ایران را ایجاد کرده است تا به صاحبان کسب و کارهای بزرگ و کوچک در معرفی محصولات و خدماتشان به مردم کمک کند تا بتوانند با حداقل هزینه و در کمترین زمان ممکن، بیشترین بهره ی لازم را از فضای نامحدود و بدون مرز فضای مجازی دریافت کنند.